Bestellingen

Wanneer is de webshop geopend?

De webshop is geopend van vrijdag 18.00 uur tot maandag 21.00. (Tijdelijke) Wijzigingen in de openingstijden worden vooraf bekend gemaakt op de homepage

Hoeveel vlees mag ik bestellen?

U mag zoveel vlees bestellen als u wilt. Bij erg grote bestellingen kan het echter voorkomen dat de vervoerskosten hoger zijn in verband met de ruimte in onze koelwagens.  In dit geval wordt dit vooraf met u besproken.

Kan ik een tweede bestelling plaatsen?

U kunt altijd een 2e bestelling plaatsen, wij vragen u in dit geval wel in de opmerkingen te vermelden dat dit uw 2e bestelling is. Op deze manier weet het servicepunt dat u 2 bestellingen geplaatst heeft, voor de zekerheid kunt u dit ook nog zelf aan het servicepunt melden.

Krijg ik een bestelbevestiging?

Ja, u ontvangt altijd een bestelbevestiging per email.
Als u contant wil betalen is uw bestelling pas definitief nadat u uw bestelling bij het servicepunt heeft afgerekend.

Kan ik bestellingen annuleren?

Ja, om een bestelling te annuleren gaat u naar de klantenservice pagina en daar vult u het annulering-formulier compleet in. U ontvangt dan binnen 24 uur bericht. Let op! U kunt uiterlijk tot woensdag 12.00 annuleren!

Betalingen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt bij ons contant en met iDEAL betalen.
Contante betalingen dienen uiterlijk woensdag om 12.00 te zijn voldaan aan het betreffende servicepunt in een open envelop met daarop uw naam en bestelnummer. Nadat het bedrag is gecontroleerd sluit het servicepunt de envelop in uw aanwezigheid en wordt de betaling op de site bevestigd.

De iDEAL betalingen lopen via  onze betaalpartner Pay.nl

Kan ik een terugbetaling krijgen?

Nee. Mocht er onverhoopt iets mis gegaan zijn gaan wij samen met u op zoek naar een oplossing maar wij kunnen geen terugbetalingen verrichten. U moet dan denken aan een nalevering of vergoeding in de vorm van een ander product.

Zijn de prijzen van de aanbiedingen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde aanbieding prijzen zijn inclusief 9% BTW. Over de verzendkosten rekenen wij 21% BTW.

Is betalen op uw website veilig?

Ja! Onze website gebruikt een beveiligde SSL verbinding. Daarnaast moeten wij voldoen aan bepaalde voorwaarden van onze betaalpartner Pay.nl zoals te lezen op deze pagina https://www.pay.nl/acceptatie-beleid

Leveringen

Hoe worden de producten geleverd?

Al onze producten worden machinaal ingepakt (geseald) en het etiket is voorzien van:

  • De inpak datum
  • De ingrediënten
  • Tenminste houdbaar tot datum
  • Het gewicht
  • De prijs.

Onze producten worden netjes in vleeskratjes afgeleverd bij de servicepunten en zijn opgeslagen in dieptekoeling (-3/0 graden). Hierdoor is de kern altijd rond de 0 graden bij levering aan het servicepunt.

U kunt uw producten na ontvangst in uw vriezer bewaren als u deze direct verwerkt

tip:ontdooi u vlees altijd gekoeld in koelkast!

Hoe laat kan ik mijn bestelling ophalen?

De dag en tijd verschilt per servicepunt. Elk servicepunt heeft een eigen Facebook groep pagina. Op deze pagina’s wordt aangegeven hoe laat de levertijden zullen zijn. Zo kunt u precies op tijd aanwezig zijn wanneer uw vlees wordt geleverd. Vergeet niet uw koeltas mee te nemen!

Overzicht Facebook Groepen van Servicepunten Andere belangrijke zaken worden ook via de Facebook pagina gedeeld zodat u altijd op de hoogte bent.

Hoe kan ik het best mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling het best ophalen met een speciale koeltas zodat uw producten koud blijven. Koel elementen zijn zeker met warme dagen een aanrader!

Omdat het kan voorkomen dat uw servicepunt beperkte koelruimte heeft moet u uw bestelling binnen 30 minuten na levering afhalen.
Hou hierbij ook rekening ermee dat uw servicepunt ook nog een privé leven heeft!

Servicepunten

Zit er een servicepunt in mijn buurt?

Wij hebben meer dan 50 servicepunten verspreid door het hele land, dus als het goed is zit er ook een bij u in de buurt. Als er geen servicepunt bij u in de buurt zit kunt u contact met ons opnemen, dan kunnen wij kijken of er mogelijk een servicepunt in uw buurt geopend kan worden.

Waar is het servicepunt afhaaladres?

Onze servicepunten zijn bij mensen thuis, vanwege privacy redenen zetten wij de adressen van de servicepunten niet op de website. U kunt het servicepunt afhaaladres vragen aan de beheerder van het servicepunt via de betreffende Facebook pagina of u kunt via de klantenservice het adres opvragen na het plaatsen van een bestelling.

Aan welke eisen moet een servicepunt voldoen?

Wij zijn zeer blij met mensen die servicepunt zijn of willen zijn, wij stellen er echter wel voorwaarden aan:

  • Er mag niet boven of bij de producten gerookt worden.
  • Er mogen zich geen huisdieren bij de vleesuitgifte bevinden.
  • De producten moeten op een schone en rookvrije plaats bewaard worden.
  • De servicepunten moeten klantvriendelijk zijn en de klanten met respect benaderen. Heeft u klachten, meld dit dan bij de klantenservice!

Kan ik zelf een servicepunt openen?

Ja dat is mogelijk, wij zoeken altijd nieuwe servicepunten op plaatsen waar er zich nog geen bevindt of waar er genoeg animo is om een extra punt te openen.

Bent u geïnteresseerd? Lees dan verder op de servicepunten pagina en meld u eventueel aan!

Klachten

Wat als ik klachten heb over een product?

Wij staan achter onze producten, maar soms kan er wel eens iets fout gaan. Mocht u een klacht hebben over een product gooi het product dan niet weg maar vries het direct in en geef het retour aan uw servicepunt. Uw servicepunt zorgt er vervolgens voor dat uw klacht wordt bekeken en netjes wordt afgehandeld.

Wat als ik klachten over een servicepunt heb?

Wij zijn voor een groot deel afhankelijk van de hulp van onze servicepunten. Gelukkig zijn wij er van overtuigd dat onze servicepunten er alles aan doen om ons te helpen u een voordelig en heerlijk stukje vlees op uw bord te bezorgen. Mocht u desondanks toch klachten hebben over een servicepunt laat het ons dan aub via de klantenservice weten. Wij behandelen uw klacht(en) serieus en nemen zo nodig maatregelen om verdere ongemakken of klachten te voorkomen.

Wat als ik een klacht over mijn bestelling heb?

Wij proberen uiteraard uw bestelling(en) zo goed mogelijk en naar tevredenheid te leveren, mocht er desondanks toch iets verkeerd gegaan zijn neem dan aub contact op met onze klantenservice.
Kies het juiste formulier en vul alle gevraagde gegevens in. Wij doen dan ons uiterste best om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen!